Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Politica noastra de Cookies.
    
 FiscalitateExperti Fiscalitatea.roLegislatie fiscalaDescarca aici GRATUIT Alerterul de Taxe si Impozite 
  
   
Site afiliat Manager.ro
Fiscalitatea.ro
Contabilitate fara AMENZI

Totul despre infiintarea si functionarea PFA!

MareaCarteVerde

 
Oferta saptamanii
Rentrop & Straton va rasplateste

FIDELITATEA!

Pret unic 99.19 lei

La ORICARE dintre produsele afisate AICI!

>> DETALII CLICK AICI <<

detalii aici

Cauti un loc de munca?

Locuri de munca disponibile


Calculeaza salarizare
Salariul Dvs.
       
Persoane in intretinere
Pentru calculul detaliat accesati
Calculator Salariu



VIDEO
Arhiva
Inregistrare TVA respinsa la rambursare
 
 
 
 
 
 
Fiscalitatea.ro
    

 

Precizari de baza privind activitatea unei societati care ofera servicii de protectie si paza

 
Cuvinte cheie: Cod CAEN, vector fiscal societate, securitate si paza, societate paza, diviziunea 80





Activitatea desfasurata de o societate comerciala care ofera servicii de protectie si paza este regasita in codul CAEN la diviziunea 80 "Activitati de investigatii si protectie". Pentru exemplificare vom alege sa analizam activitatea unei societati infiintate conform Legii nr. 31/1990, republicata, cu toate modificarile si completarile ulterioare, ca Societate cu raspundere limitata, cu capital privat.

Vectorul fiscal al societatii, asa cum a fost definit prin formularul 010 depus la Administratia financiara a sectorului/localitatii in care isi are sediul social, mentioneaza ca aceasta este platitoare de impozit pe profit, este inregistrata in scopuri de TVA si are angajati pentru care plateste impozit pe salarii la bugetul de stat si contributii la bugetele asigurarilor sociale si fondurilor speciale.

La infiintarea unei societati care ofera servicii de protectie si paza trebuie sa se tina cont de prevederile Legii nr. 333 din 8 iulie 2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor, publicata in Monitorul Oficial nr. 525 din 22 iulie 2003.

In vederea organizarii si conducerii evidentei contabile, societatea se supune urmatoarelor acte normative cu toate anexele si normele lor metodologice:

- Legea nr. 82/1991 - Legea contabilitatii, republicata, cu toate modificarile si completarile ulterioare;
- O.M.F.P. nr. 3.055/2009 pentru aprobarea Reglementarilor contabile conforme cu Directivele europene, asa cum a fost modificat si completat prin O.M.F.P. nr. 2.869/2010;

- Legea nr. 571/2003 coroborata cu H.G. nr. 44/2004 privind Codul fiscal, cu toate completarile si modificarile ulterioare.

Este util sa se aiba in vedere facilitatile pe care le ofera Legea nr. 76/2002 privind sistemul asigurarilor pentru somaj si stimularea ocuparii fortei de munca, publicata in Monitorul Oficial nr. 103 din 06.02.2002, cu toate modificarile si completarile ulterioare.

Conform art. 77 din legea mai sus mentionata:

"Stimularea angajatorilor pentru incadrarea in munca a somerilor se realizeaza prin:

a) subventionarea locurilor de munca;
b) acordarea de credite in conditii avantajoase in vederea crearii de noi locuri de munca;
c) acordarea unor facilitati".

Concret, in situatia in care societatea decide sa angajeze pentru paza unor obiective someri care detin un atestat pentru meseria de agent de paza sau absolventi, poate beneficia de facilitati importante, cum au fost de exemplu in 2011:

- plata lunara pentru un an de zile a indicelui de referinta in valoare de 500 de lei pentru fiecare somer peste 45 de ani sau pentru fiecare absolvent de liceu aflat in somaj angajati de firma respectiva si mentinuti angajati timp de cel putin 2 ani;

- acordarea de subventii firmelor care angajeaza someri care in termen de trei ani de la data angajarii indeplinesc conditiile pentru a solicita pensia anticipata partiala sau de limita de varsta, dar si angajatorilor care incadreaza someri in varsta de peste 45 de ani sau sunt sustinatori ai familiilor monoparentale;

- angajatorii care incadreaza in munca pe durata nedeterminata absolventi ai unor institutii de invatamant sunt scutiti, pe o perioada de 12 luni, de plata contributiei datorate la bugetul asigurarilor pentru somaj, aferenta absolventilor incadrati.

De asemenea, societatea trebuie, in functie de obiectul sau special de activitate, sa obtina avize si autorizatii de la organismele abilitate (de exemplu: protectia mediului, autorizatie sanitara, protectia muncii, PSI, autorizatii personale ale angajatilor etc.) si sa se supuna Directivelor europene care reglementeaza acest domeniu. Abordarea noastra fiind strict finaciar-contabila, nu le vom discuta aici; am simtit insa nevoia sa le amintim pentru a atrage atentia utilizatorului acestei monografii asupra existentei si necesitatii respectarii lor.






Data aparitiei: -

Adauga acest articol in site-ul tau

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro






Va rugam introduceti codul de securitate din imaginea alaturata:


  Da, doresc să primesc informatii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare






 
  Ultimele articole adaugate
 
[+] [-] Cine are obligatia sa depuna Declaratia 200?
[18-Apr-2014]

[+] [-] OPANAF 184/2014: Emiterea actelor pentru debitori cu obligatii fiscale restante sub o limita
[17-Apr-2014]

[+] [-] Depunerea Declaratiei 101 de catre o fundatie. Cum va proceda fundatia?
[17-Apr-2014]

[+] [-] Venituri platite nerezidentilor. Ce obligatii fiscale apar?
[17-Apr-2014]

[+] [-] Impozit pe profit achitat in plus. Cum procedam in ce priveste cererea de restituire?
[17-Apr-2014]

[+] [-] Repartizare profit net. Cum procedam cu dividendele pentru actionar?
[17-Apr-2014]

[+] [-] Cati investitori straini a primit Romania la inceputul anului?
[17-Apr-2014]

[+] [-] 13 judete din Romania exporta masiv si aduc valuta in tara
[17-Apr-2014]

[+] [-] Vom putea folosi Dosarul Electronic de Sanatate
[17-Apr-2014]

[+] [-] Cine depune formularul 201? Depunerea declaratiei privind veniturile realizate din strainatate de peroanele fizice
[17-Apr-2014]

[+] [-] A fost publicat Proiectul OUG privind neimpozitarea profitului reinvestit
[16-Apr-2014]

[+] [-] Inflatia in zona euro a atins cel mai scazut nivel
[16-Apr-2014]

[+] [-] Prestari servicii traduceri catre client din UE. Cum procedam cand codul de TVA e invalid?
[16-Apr-2014]

[+] [-] Regim fiscal sediu permanent. Ce etape urmam?
[16-Apr-2014]

[+] [-] Ce drepturi si obligatii are o persoana fizica supusa verificarii fiscale. Nou rezumat
[16-Apr-2014]

 
  Fiscalitatea.ro - Top articole
 
[+] [-] Calcul impozit pe profit 2011
[+] [-] Plafon de casa persoane juridice: facturi mai mari de 5.000 lei la casele de avocatura
[+] [-] Caz practic: Inregistrarea in contabilitate a unui mijloc fix achizitionat in leasing
[+] [-] Creante si datorii prescrise. Cum le inregistram?
[+] [-] Inchiderea exercitiului financiar si repartizarea profitului
[+] [-] Amortizarea cheltuielilor de constituire
[+] [-] ANAF: Emiterea adeverintei prin care se atesta restituirea taxei de poluare pentru autoturisme
[+] [-] Depasire plafon microintreprindere. Cand se trece la plata impozitului pe profit?
[+] [-] Mijloacele fixe
[+] [-] Calcul impozit pe profit. Deductibilitatea rezervei legale
[+] [-] Contul 117 "Rezultatul reportat"
[+] [-] Concediu medical. Stagiul minim de cotizare
[+] [-] CAS angajat-angajator
[+] [-] Legea nr. 50 din 2013 privind combaterea evaziunii fiscale: Pedepse noi!
[+] [-] O problema spinoasa: cursul de schimb la achizitiile intracomunitare
  Fiscalitatea.ro - Top cautari
  accize active capitalul cheltuieli contabil dividende fiscala fonduri gestiune impozite leasing profit salarii salarizare stocuri taxe tva venituri
GRATUIT
InfoNews Fiscalitatea.ro
Atentie contabili!

ANAF a anuntat Codul Fiscal in vigoare de la 1 ianuarie 2014!

Se modifica Impozitul pe Profit, Impozitul pe Venit, TVA-ul si Accizele!

Cititi care dintre ele va afecteaza activitatea!

Abonati-va GRATUIT si descarcati Raportul Special

"Modificarile Codului Fiscal in vigoare de la 1 ianuarie 2014"!


 
Din ultimul newsletter


Forum - Specialistii intreaba, specialistii raspund
FORUM
 

Club INFOTVA

 

Catalog FIRME

Reviste GRATUITE
REVISTE
NU RATATI
MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial
 
Ghid complet despre casare
>> DETALII AICI <<
 
Noile reguli privind pierderile fiscale la calculul impozitului pe profit
>> CLICK AICI <<
 
Modificarile Codului fiscal 2013 explicate si comentate de specialisti!
>> Detalii click aici <<
 
Cum se aplica sistemul TVA la incasare?
>> Detalii click aici <<
 
Modificarile Codului de Procedura Fiscala - Explicate si comentate de specialisti -
>> DETALII CLICK AICI <<
 
Deduceti cheltulielile cu autoturismele in avantajul dumneavoastra. Corect si perfect legal
>> CLICK AICI <<
Fiscalitatea.ro
Newsletter Taxe si Impozite Actual
Pret:261.60Fiscalitatea.ro
Revista Romana de Monografii Contabile
Pret:381.50Fiscalitatea.ro
Consilier TVA
Pret:489.41Fiscalitatea.ro
Consilier Contabilitate
Pret:584.24
Fiscalitatea.ro va recomanda: Asistenta contabila | Blogul specialistului | Campeanu.ro | Carti de afaceri | Consilier TVA | Fiscalitate | Formulare juridice | Idei de afaceri | Legislatia muncii | Medicina alternativa | Management | Rentrop & Straton | Resurse juridice | Info TVA | Agricultura | AdSense
Linkuri Utile Codul Muncii | Legea Pensiilor | Afaceri profitabile cu ferme | Declaratii fiscale | Legea Contabilitatii | Monitorul Oficial | Codul civil | Codul penal | Legislatie TVA
Seminarii Rentrop & Straton
© 2007 - 2012 RENTROP & STRATON. All rights reserved.
Termeni si conditiiContactPublicitateFlux RSSAjutor RSSXML Sitemap
SATI
Atentie Contabili!
ANAF a anuntat noile modificari care au intrat in vigoare pe 1 ianuarie 2014!
Cititi si descoperiti care dintre ele va afecteaza activitatea!
Descarcati gratuit Raportul Special -
"Modificarile Codului Fiscal in vigoare de la 1 ianuarie 2014"!

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu informatii si oferte contabile